Zwroty i reklamacje

Zwroty

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami konsument dokonujący zakupu na odległość ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi konsument. Jeżeli konsument kupił kilka rzeczy przy jednej zapłacie za przesyłkę, a chce zwrócić tylko część z zakupionych przedmiotów, wtedy poniesione koszty dostarczenia do niego przedmiotów nie są mu zwracane.

2. Zapakuj zwracany towar wraz z podpisanym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy na nasz adres, w miarę możliwości dołącz również dowód zakupu:

    SlowDeco.pl
ul. Waryńskiego 26 (II Piętro)
15-461 Białystok

3. Uprzejmie informujemy, że zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.  W przypadku wysyłki zwracanego towaru bardzo
prosimy o dokładne zabezpieczenie paczki aby nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie.
4. Nie wysyłaj do nas przesyłek za pobraniem, nie zostaną one odebrane.
5. Sklep zwróci Konsumentowi całkowitą wartość widniejącą na dowodzie zakupu, w tym koszt dostarczenia rzeczy, a jeżeli
Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie
zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art. 33 Prawa konsumenckiego.
6. Zwrot środków nastąpi w ciągu 14 dni na rachunek bankowy Konsumenta.

W razie pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji i prosimy o kontakt (kliknij).

Reklamacje

Reklamacje należy zgłaszać mailowo na adres: pomoc@slowdeco.pl lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie (kliknij), dołączając w miarę możliwości zdjęcia dokumentujące wadę towaru. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania dokumentacji fotograficznej.

Prosimy o nie wysyłanie samodzielne produktu – nie narażając Cię na dodatkowe koszty, odbierzemy go we własnym zakresie.

Wpisz szukaną frazę i naciśnij Enter

Koszyk